Milletle bütünleşen belediyecilik anlayışıyla vatandaşlarla bir araya gelmeye devam eden Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Gökkent Mahallesi sakinleri ile buluştu.
Melikgazi Belediyesi başkan yardımcıları, birim müdürleri,
teknik ekipler ve ilgili altyapı kurumlarının temsilcileri ile mahalle
sakinlerini dinlediklerini söyleyen Başkan Palancıoğlu, “Bugün de Gökkent
Mahallesi sakinlerimiz ile bir araya gelerek vatandaşlarımızın talep ve önerilerini
dinledik. Burada ilçemize dair yürüttüğümüz çalışmaları ve geleceğe yönelik
projelerimizi paylaşma fırsatı da bulduk. 600 bin nüfuslu bir ilçe olarak 58
mahallemize hizmet ediyoruz. Yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Türkiye’de en çok
okul yapan belediyeyiz. Yine en çok cami, Kur'an kursu, sağlık ocağı, park ve
kütüphane yapan belediyeyiz. Fidan değil ağaç dikiyoruz sloganımızla ilçemize
büyük ağaçlar dikiyor ve zamandan kazanıyoruz. Böylece Melikgazi’miz hızla
yeşilleniyor. Borcu olmayan, kredi çekmeyen ve faiz ödemeyen bir belediyeyiz. Birçok
bölge de kentsel dönüşüm projeleri yapıyoruz. Şu ana kadar 8500 daire
dönüştürdük. Birçok alanda yoğun bir
şekilde çalışıyoruz.” dedi.
Katılım sağlayan tüm hemşehrilerine teşekkür eden Başkan
Palancıoğlu, Melikgazi için ortak akılla, istişare ve hizmet odaklı anlayışla
çalışmaya devam edeceklerini söyledi.
Bu internet sitesinde, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve internet sitesinin verimli çalışmasını sağlamak amacıyla çerezler kullanılmaktadır.