Kazım Karabekir İlkokulu ve Kazım Karabekir Ortaokulu'nda düzenlenen 2025-2026 eğitim öğretim yılı karne törenine katılan Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, öğrencilere karnelerini vererek heyecanlarını paylaştı.
Geleceğin teminatı öğrencilere
karnelerini ve hediyelerini veren Başkan Palancıoğlu, “Melikgazi olarak 148.000
öğrencinin karne aldığı bir ilçeyiz. 600 bin nüfuslu büyük bir ilçeyiz. 350'ye
yakın okulumuz var. Bizim en değerlilerimiz, evlatlarımızdır. İlçemize yeni
yaptığımız 2 okulumuz olan Kazım Karabekir İlkokulu ve Ortaokulu’nda
velilerimizle birlikte bugün karne etkinliğini gerçekleştiriyoruz. Cenab-ı
Allah tüm evlatlarımızı hem ailesine hem topluma hem de ülkemize hayırlı
eylesin. Allah hepsine güzel, hayırlı yazgılar yazsın. Başta milli eğitim
müdürümüz, ilçe milli eğitim müdürümüz, öğretmenlerimiz olmak üzere tüm eğitim
camiasına teşekkür ediyorum. Yaz tatilini güzel değerlendirelim. Hem eğlenelim
hem de kitap okumayı unutmayalım. Sosyal medyada ve cep telefonunda zaman
harcamayalım. Melikgazi Belediyesi olarak Türkiye'de en çok okul yapan belediye
unvanını taşıyoruz. İnşallah buradan mezun olan gençlerimiz bizim yapmış
olduğumuz, Havacılık ve Uzay Bilimleri Lisesi, yeni yapacağımız Teknoloji
Lisesi ve Dış Ticaret Lisesi gibi meslek okullarına da yönelecekler.
Kayseri'nin de ülkemizin de geleceğine katkı sağlayacaklar diye temenni
ediyoruz.” dedi.
Bu internet sitesinde, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve internet sitesinin verimli çalışmasını sağlamak amacıyla çerezler kullanılmaktadır.