Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu; Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde yirmi yıla yakın geçmişi olan ve Melikgazi Belediyesi’nin dört yıldır destek verdiği Melikgazi Kayseri Basketbol Spor Kulübü’nün ligde yoluna devam edebilmesi için şehrin sanayicilerini, kurum ve kuruluşlarını sponsor olmaya davet etti.
Başkan Palancıoğlu, bütçesi dört yıl boyunca Melikgazi
Belediyesi tarafından karşılanan Melikgazi Kayseri Basketbol Takımı'nın; artan
sporcu sözleşmeleri ve yaşanan maliyet artışları nedeniyle başarısının kalıcı
olarak riske gireceğini bildirdi.
Avrupa kupalarında üç kez final oynayarak adını tarihe
yazdıran, Türkiye’nin en köklü kulüplerinden biri olan takımın başarılarının
devam edebilmesi adına sponsor çağrısında bulunan Başkan Palancıoğlu, yaptığı
açıklamada şunları söyledi:
“Melikgazi Belediyesi olarak birçok alanda faaliyet
yürütüyor, projeler hayata geçiriyoruz. Bunların yanında da Kayseri’nin belli
değerlerine sahip çıkmaya çalışıyoruz. Bunlardan bir tanesi, şu anda Melikgazi
Belediyesi olarak dört yıldır destek verdiğimiz ama yirmi yıllık geçmişe sahip
olan Kadın Basketbol Takımımızdır. Kadın Basketbol Takımımız, dört yıldır
verdiğimiz destek sayesinde Süper Lig’de şu anda yoluna devam etmekte.
Geçtiğimiz yıl ligi sekizinci olarak tamamladık. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş
gibi Türkiye’nin köklü takımlarıyla mücadele eden ve Ankara’nın doğusunda yer
alan tek kadın spor takımıyız. Dolayısıyla bu takım Kayseri için son derece
önemli. Bize bu görev dört sene önce verilmişti; biz de hakkıyla, kulüp
başkanımızla ve yönetimimizle çok güzel bir birliktelik içerisinde bu takımı
yönettik. Spor için ciddi bir bütçe gerekiyor. Basketbol amatör kulüp
statüsünde olduğu için biz yasal olarak amatör spor kulüplerini destekliyoruz.
Bu kapsamda yaptığımız destekler, takımın ligde kalmasını ve başarıyla yoluna
devam etmesini sağladı.”
“Melikgazi Kayseri Basketbol, Kayseri’nin Önemli Bir
Değeridir!”
Melikgazi Kayseri Basketbol Spor Kulübü’nün Kayseri için
önemli bir değer olduğunu belirten Başkan Palancıoğlu; sanayicileri, kurum ve
kuruluşları, hayırseverleri sponsor olmaya davet ederek sözlerine şöyle devam
etti:
“Yirmi yıl içerisinde üç defa EuroCup’ta final oynamış,
defalarca çeyrek finale yükselmiş, başarıdan başarıya koşmuş bir takımdan
bahsediyoruz. Dolayısıyla Kayseri’nin böyle bir değerine sahip çıkmak hepimizin
görevi. Artan maliyetlerle birlikte bu takımı Melikgazi Belediyesi olarak tek
başımıza bütçe açısından yönetmemiz zorlaşmıştır. Şehrin takımına herkesin
sahip çıkması gerekmekte. Başta sanayicilerimiz olmak üzere tüm kurum ve
kuruluşları bu takıma desteğe davet ediyorum. Aksi takdirde Melikgazi Belediyesi
olarak Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi büyük bütçeli takımların olduğu
Süper Lig’de bu süreci tek başımıza yönetmemiz zorlaşmakta ve başarıya giden
yolda önümüze en büyük engel olarak çıkmaktadır. Kadın Basketbol Takımı,
Avrupa’da en çok seyircisi olan, Kayseri’mizin ve Melikgazi’mizin gururu bir
takımdır. Tüm kişi, kurum ve kuruluşları, sanayicileri ve hayırseverlerimizi bu
takıma sahip çıkmaya çağırıyorum. İnşallah yine başarıdan başarıya koşan bir
takım olma yolunda sizlerden de gerekli desteği alabiliriz.”
Bu internet sitesinde, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve internet sitesinin verimli çalışmasını sağlamak amacıyla çerezler kullanılmaktadır.