EN
MELİKGAZİ ÇALIŞANLARINA HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
10 Aralık 2019

MELİKGAZİ ÇALIŞANLARINA HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ

 

Melikgazi Belediye personeline yönelik İçişleri Bakanlığı tarafından hizmet içi eğitim programı dâhilinde “Elektronik Belge Yönetim Sistemi” konulu eğitim semineri verildi.

Bakanlık uzmanları tarafından birimlerin büro çalışanlarına uygulamalı, soru-cevap ve örnek evraklar üzerinden eğitim verildiğini belirten Başkan Dr. Mustafa Palancıoğlu,“Çalışanlarımıza yönelik olarak e-devlet sisteminde hizmette bütünlük ve uygunluk açısından sürekli eğitim seminerleri düzenliyoruz. Belediyemizde e-imza dönemi başlamıştır. Şimdi de İçişleri Bakanlığı Elektronik Belge Yönetim Sistemi’ne başladık. Belediyemiz büro çalışanlarına yönelik verilen seminer ile aynı zamanda işlemlerin saniyeler içinde yapılmasına imkân tanınmaktadır. Bu seminer ile hizmet kalitesi arttığı gibi hizmette bütünlük ve verimlik de artıyor. Soru cevap şeklinde verilen seminer de katılımcılar slayt sunumu ile konu hakkında bilgilendirildi.” dedi.

Melikgazi Belediyesi hizmet içi seminerler dizisinin devam edeceğini ifade eden Başkan Dr. Palancıoğlu, seminerin 2 gün süreceğini ve toplam 240 çalışana eğitim verileceğini söyledi.

 

 

2021 Kayseri MELİKGAZİ Belediyesi Tüm Hakları Saklıdır.